вівторок, 14 березня 2023 р.

книги з жіночим ім'ям

               


 Я просто жінка. Просто жінка я.

П’ять букв у слові – ну куди простіше?

Я люба, я кохана, я твоя,
Я та, яка на світі найрідніша.
Я просто жінка. Грішна і свята,
Слабка і сильна, сіра і яскрава.
Я просто жінка, просто жінка.
Та, якій потрібне щастя, а не слава.
Софія Кримовська
Дорогі жінки! Сьогодні, 8 Березня, всі найкращі слова - тільки для вас. У цей нелегкий для усіх нас час, ми вітаємо вас з цим чудовим святом! Миру, як найскорішої Перемоги і нехай всі ваші чоловіки будуть живі, здорові і завжди поруч з вами!
Знайомство починається із імені. І на щастя, письменники доволі часто полюбляють згадувати у назвах своїх книжок імена головних героїв чи героїнь. У таких випадках знайомство починається навіть не з першої сторінки книжки, а ще з її обкладинки. Ми вибрали для вас декілька книг, що у їх назвах фігурують жіночі імена, а вже з якою із них знайомитись ближче – вибирайте самі.
До улюбленого свята всіх жінок - Міжнародного жіночого дня 8 березня у нашій бібліотеці презентовано книжкову виставку-фантазію «Книги з жіночим ім’ям». Кожна відвідувачка - жінка тут зможе вибрати книгу для душі.






Немає коментарів:

Дописати коментар